piątek, 28 grudnia 2012

Audycja w Radio Dla Ciebie.

W dniu 27 grudnia 2012 r. WUTW został zaproszony do wzięcia udziału w audycji w Radio Dla Ciebie”. Audycję, poświęconą Uniwersytetom Trzeciego Wieku, poprowadziła Anna Karna. Przed mikrofonem wystąpiła Łucja Krzyżanowska z Towarzystwa Inicjatyw Twórczych „ę” i moja skromna osoba”, czyli Mirka Michalska (z pozycji studentki WUTW).
Anna Karna - jako moderator - dbała o właściwy przebieg audycji, przydzielając czas antenowy w zależności od zadanego pytania. I tak Julia Łuczywo referowała projekt ZOOM na UTW”, który poświęcony był szeroko zakrojonym badaniom UTW. Projekt został dofinansowany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, co pozwoliło na dokonanie kompleksowej analizy środowiska UTW - badaniem objęto 75% wszystkich uniwersytetów.
Mój czas antenowy (audycja była na żywo) był pod hasłem co daje uczestnictwo w UTW". Swoją wypowiedzią starałam się zachęcić słuchaczy do wstępowania w szeregi tych uczelni", przekonując że UTW zmieniają wizerunek starości.
Nie omieszkałam również pochwalić nasz Wilanowski UTW, mimo że jeden z najmłodszych w Warszawie, a już tak dobrze zorganizowany, posiadający bardzo ciekawy i różnorodny zakres tematyczny wykładów oraz szeroki wachlarz zajęć fakultatywnych.
A teraz chwila prywatności. Audycja na żywo i mikrofon nieubłagalnie czekający na wypowiedź jest dużym wyzwaniem.

Autor: Mirka Michalska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz